fin eng

TOIMITUSEHDOT JA TILAAMINEN

Helpoin ja nopein tapa tilata tuotteita verkkokaupastamme on rekisteröityä www.paapero.fi verkkokauppaan. Samalla sinut kirjataan kanta-asiakasrekisteriin eli sinusta tulee Paapero-klubilainen. Tietoa Paapero-klubin eduista löydät sivujen alavalikosta ja sieltä kohdasta Paapero-klubi.

Asiakkaaksi voit rekisteröityä tilausta tehdessäsi. Syötät silloin tietosi vain kerran ja pääset myöhemmin seuraamaan tilauksesi edistymistä verkkokaupassa.

Sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilataksesi tuotteita Paaperon verkkokaupasta.

Ilmoittamianne henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä ei luovuteta ulkopuolisille.

Tilaaminen

Tuotteiden ostaminen ja tilaaminen onnistuu ostoskorin avulla. 

Voit kerätä verkkokaupassamme tuotteita ostoskoriin. Ostoskorissa voit vielä poistaa tuotteita tai muuttaa niiden tilausmääriä. Seuraa ostoskorin ohjeita ja hyväksy toimitusehdot.

Verkkokauppa avustaa ja ohjaa sinua eteenpäin tilausta tehdessäsi. Tilauksesi lopussa näkyy ruudulla vahvistus, josta näet mm. tilaus- ja viitenumerosi sekä tuotetiedot. Voit halutessasi tulostaa vahvistuksen.

Varsinaisen tilausvahvistuksen saat sähköpostiisi, kun otamme tilauksesi käsittelyyn. Tilausvahvistus toimii samalla ennakkolaskuna, joten on tärkeää, että annat meille toimivan sähköpostiosoitteesi.

Mikäli et jostain syystä saa vahvistusta vuorokauden sisällä, otathan meihin yhteyttä.

Voit tehdä tuotetilauksen myös sähköpostitse. Tällöin ilmoita tilauksessasi tuote, kappalemäärä ja koko sekä yhteystietosi.

Ostoskorin käyttö on kuitenkin helpoin ja nopein tapa toimittaa tilaus.

Tuotteet ja hinnat

Tuotteiden hinnat on merkitty tuote-esittelyjen yhteyteen. Hintoihin sisältyy arvonlisävero (24%). Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksaminen

Voit maksaa ostoksesi verkkopankissa tai luottokortilla. Maksuliikenne kulkee Checkout -maksupalvelun kautta.

Vaihto- ja palautusoikeus

Tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, pesemättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Palautus tapahtuu asiakaspalautuksena postissa. Posti velottaa lähetyskulut meiltä.

Palautus osoitteeseen:

Paapero
Kirkkokatu 8
98100 Kemijärvi

Otathan yhteyttä meihin ennen kuin laitat asiakaspalautuksen tulemaan. Laitathan myös kopion lähetyslistasta (kuitista) lähetyksen mukana.

Maksamme hyvityksen noin 5 vrk:n kuluessa palautuksen saapumisesta tai laitamme uuden tuotteen postiin.

Huomioithan että postikulut eivät ole palautettavia. Emme myöskään lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuspaketteja.

Jos pakkaus on rikkoutunut kuljetuksessa, tarkista sen sisältö sitä noudettaessa, myyjän läsnäollessa ja tee heti vahinkoilmoitus noutopaikassa. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta tai hyvityksestä.

Hyvitykset

Jos tuote on vahingoittunut toimittaessa, viallinen tai puutteellinen, asiakkaalla on reklamaatio-oikeus. Pidätämme oikeuden tuotteen valmistuksesta ja julkaisuihin liittyvistä syistä johtuviin tuoteyksityiskohta- ja pieniin värisävymuutoksiin.

Jos tuote on rikkoutunut käytössä, sen reklamaatio-oikeus riippuu tuotteen laadusta suhteessa sen ostohintaan. Tuote tarkistetaan ja arvioidaan sen palauduttua Paaperon myymälään.

Kun teet tuotteesta reklamaatiota, lähetä se ja täytetty palautuslomake meille asiakaspalautuksena. On tärkeää, että ilmoitat palautuksen syyn sekä sen, pyydätkö tuotteen vaihtoa toiseen vai rahallista hyvitystä.

Paapero käsittelee reklamaatiosi 1-2 viikon kuluessa palautuksesi saapumisesta.

Kadonneet asiakaspalautukset ja noutamattomat lähetykset

Jos asiakkaan lähettämä asiakapalautuslähetys katoaa postissa matkalla Paaperon myymälään, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan asiakkaalle ainoastaan jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja kuitti, joilla voimme hakea korvausta kuljetusyritykseltä.

ALL RIGHTS RESERVED|Paapero|2013